2016. június 24., péntek

Dakar2 + HarryPotter (2db PS2 játék) - Jelenlegi ára: 1 750 Ft

Eladó a képeken látható hibátlan 2db PS2 játék.
Csak egyben vihető! Nincs időm külön feltöltetni,
de úgy áraztam, hogy megérje megvenni.
Az ár NEM darabra, hanem a 2 játékra vonatkozik.
Nálunk már rég nem játszik vele senki, hátha valaki
még örömét leli benne.
Kipróbáltam, működik. Legalább is a mi gépünk
(SCPH-75003) elsőre olvassa. Más gépen tesztelni
nem tudtam.
Személyes átvétel esetén természetesen kipróbálható.
Postázás után reklamáció és garancia NINCS!
A szállítás költsége (posta díj és csomagolás) 750, Ft.
Ha több lenne, akkor a különbözetet én állom!
(Legutóbb 750, Ft. -ért tudtam feladni szintén 2db-t egyben,
ezért gondolom az alatt nem nagyon lesz)
Csere köszönöm nem érdekel és ebből az árból már
alkudozni sem lehet.


Jelenlegi ára: 1 750 Ft
Az aukció vége: 2016-07-14 11:42 . Dakar2 + HarryPotter (2db PS2 játék) - Jelenlegi ára: 1 750 Ft