2016. augusztus 25., csütörtök

Samsung Gear okosóra - Jelenlegi ára: 28 000 Ft

Eladó a fent említett okosóra.
A terméket kb 1 éve vettem újonnan, melyet pár alkalommal használtam, melyen még a kameráján rajta van a fólia is. Szép újszerű állapotban van.  
Ezt a terméket kimondottan samsung okostelefonokkal való kommunikációra tervezték, így más készülékekkel valószínű nem kompatibilis. Ezek közűl is a komolyabb készülékekkel, amelyekben minimum 1. 5 Gb Ram van és android 4. 4 feletti szoftver. Én samsung galaxy s3 neo és samsung galaxy A3 telefonokal próbáltam.
Mint írtam egy újszerű termék, mely tökéletesen működik. Bluetooth kapcsolat után válik teljes értékű készülékké, melyen hívás fogadás, kezdeményezés, telefonkönyv, sms, értesítések, kamera,.... . és sok minden más funkció van.  
Mint azt a márkája is mutatja, hogy nem egy kínai tömegcikk, melyet meg tud venni az ember pár ezer forintért.
Eredeti dobozában, tartozékaivan és papír jaival kerül átadásra. Garancia már nincs rá.
Kihasználatlanság miatt vált eladóvá hátha valaki nagyobb hasznát veszi a mindennapokban.
Az ár fix, csere, beszámítás nem érdekel.


Jelenlegi ára: 28 000 Ft
Az aukció vége: 2016-09-15 11:35 . Samsung Gear okosóra - Jelenlegi ára: 28 000 Ft